terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, October 29, 2010

detik2 terakhir..

oke..sementara nak tunggu hujan berhenti,aku sempatkan jari aku menekan keyboard neyh untuk menghapdet belog..huhuhu...

aku pun tak tahu la kat luar tu hujan atau gerimis je..ahh..lantak lah..takpe..tunggu je la hujan berhenti..yang penting aku nak siapkan entry ni sat...kehkehkeh..

sebenarnye aku tak tahu nak wat enrty tang ape..tadi kat kepala otak aku ni punya la banyak gila nak citer..sekarang??sudah lupa..tu la..makan semut banyak sangat kot??cehh!!pe jadah makan semut??aku bukan spesis tenuk!!

argghhh!!aku lapar la weyh..tu yang buat aku jadi lupa nak story ape..adehh..ape kaitan lapar ngan lupa??takde kaitan kot??ke ade kaitan??ahhh..pape je lah..

tu la..tadi jual mahal sangat..konon2 la dah kenyang..haaa..hamek kau..baru la tergedik-gedik kata lapar..adehhh..krookk..kreeuuukkk...kruukkkk je bunyi perut ni..papa..help me!!hoh??papa??kehkehkehkeh..geli aku nak papa2 plak kat sini..cehh!!

dah!!dah!!sudah!!aku lapaaaarrr!!aku mahu balik..huhuhu...nampaknya hujan sudah reda la..hehehehe..sudah boleh balik ni..jom merempit ngan aku..tapi kau orang duduk bakul.. -end-

*notakecik : malasnye nak riding motor..ble la nak driving plak..huhuhu.. *_*