terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, October 15, 2010

award follower ke 123


1..2..3..cantik kan nombor tu??macam blaja mengira la pulak..hehehehehe..tujuan aku buat entry ni sebab nak bagi award!!yeaayyyy...1st time buat award nak bagi orang..hehehehe..award ni adalah sempena follower yang ke 123..


haa..sape ye??jeng3..ni dia...missct_bella..meh aku tunjuk sikit missct_bella ni camne..hehehehe..alalalala..comey betul missct_bella kite ni ye??

sorry missct_bella..terpaksa culik gambar kamu..jangan marah..hee..

haa..missct_bella,nah..award khas + special untuk kamu..amek la..penat buat ni..sampai berpeluh2 tau..hehehe..jangan malu2 ye..memang untuk kamu ni..tapi..sorry dear..akak tak dapat nak buat cantik2 award ni..hehehe..hope dapat terima seadanya..pape pun TAHNIAH!!


kenapa gambar powerpuff gurl??jangan pelik kalau aku kata aku minat kartun ni..hahahahahahaha..tapi bukan fanatik sangat..cuma sebab kartun ni SANGAT comel..mata diaorang besar..macam aku tak??hahaha..sempat lagi perasan..macam budak2 la aku ni..LOL!

okey missct_bella..award ni untuk kamu..amek cepat2..nanti da tak comey..hehehehe..yang lain2 tu..jangan sedih2 plak tak dapat award..aku tak bagi award bukan sebab tak sayang oke..cuma missct_bella je yang bertuah kali ni..hehehehe..jangan majok ea..buruk ah majuk2..macam unta..hahaha..

*notakecik : kena rajin blogwalking..tapi kadang2 aku takde mase nak blogwalking..busy la yank..hee..

2 comments:

missct_bella said...

thanx akak rossa...gumbira+segan+terharu sy trme award 2...1st time neh..hehe.sori lmbt komen,...anyway, comel bangat powerpuff 2...bley bwk tdo...hihii.. :)

✿....rossa alina....✿ said...

welcome2..hehehehe..jgn dapat mimpi plak sbb mata powerpuff beso..kikikiki...