terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 17, 2010

laki bini remove aku..tak paham.. =_="

yess!!op kos nak cite pasal fesbuk..sebenarnye aku teragak2 nak cite pasal dia orang or tak..lagi sekali aku kata,aku taknak aibkan orang..tapi dah orang tu tiba2 je buat sesuatu di luar jangkaan,apa maksudnya??tak kan aku nak diam diri je??aku ada buat salah pape ke??aku sendiri tak faham..

yup!!laki bini ni remove aku dari friendlist dia orang..aku ingat nak buat bodoh je..ye la..dah orang tak nak kawan..nak buat camne lagi..kan??siapalah aku untuk paksa2 orang??tapi..mende ni buat aku tertanya2..memang pelik sangat2..aku sendiri tak faham kenapa diaorang remove aku..sedangkan sebelum ni okey je..haaihh.. =_="

mula2 aku memang tak tau pape..sampai lah tadi,aku saje2 je nak tengok fesbuk orang tu (si lelaki)..sengaja aku nak tengok..sebab aku pelik..kenapa kat fesbuk dah senyap takde post dari dia..sebab selalu dia rajin jugak komen aku punya post..bila aku cari kat friendlist aku,dia dah tak de..then,aku jadi stalker kejap..aku try tengok kat kawan aku punya..haa??masih ada..means,dia memang nak remove aku..bukan dia deactivate account..memang berbeza kalau deactivate account ngan remove..kan??

aku ingatkan ni keje anak dia..sebab anak dia suka main game guna fesbuk dia..so,buat do no je la..then aku try cari bini dia pulak..haa???takde jugak dalam friendlist aku..then aku try tengok kat friendlist si lelaki..mesti la ada kan??sebab bini dia punya..OMG..memang sah la diaorang ni sengaja remove aku..tapi..sebab ape ye??aku rasa aku takde kacau hubungan diaorang..gila ke nak kacau hubungan orang??lagi2 yang dah kawen??orang gila yang tak tahu malu je yang buat camtu tau!!aku masih waras lagi..

hmm..terpulanglah kat diaorang..tu hak diaorang kan??aku bukan ada kuasa nak paksa2 orang jadi kawan aku..yang penting,aku tahu aku ikhlas kawan ngan someone..tapi..tapi..tapi..aku mane ade komen pape kat dia punya la..aku takde pulak sakitkan hati dia ngan bini dia..serius..memang kalau nak diikutkan peratus,cuma 0.00005% je aku pernah komen dia punya or bini dia punya wall...kalau selalu komen kang,kate aku ni menyemak je..so,aku takde la expose sangat kat fesbuk tu..adooi..memang jadi tanda tanya..

takpe lah kalau diaorang tak suka aku,up to them..aku pun malas nak layan..hmm..kalau betul diaorang muak or meluat dengan aku,takpe..it's okey..aku BLOCK je la dia orang..ape susah..then diaorang dah tak dapat nak cari aku..aku pun tak susah kalau takde dia orang nih..lagi aman hidup aku kot..sebab memang si lelaki ni pun mulut lebih puaka dari aku..huhuhu..

yess!!aku dah block diaorang..pasni tak de lah meluat lagi ngan aku kan..kalau orang dah tak suka aku,baik aku hilangkan diri terus dari dunia orang tu..tu lagi bagus kan??okey tak cara aku ni??hmm..pape je la..janji aku puas hati..even terkilan dan kecewa sebab niat baik aku untuk berkawan disalahertikan.. -END-

*notakecik : aku malas nak layan orang yang ntah pape..buang masa je..

4 comments:

Anonymous said...

huhuu... alin, aku pon senasib ngan ko..
si kakak ipaq wan dah block aku dari prend die..
tp seb bek bakal abg ipar aku tu ok g..
x remove aku g..
aku pon x heran la ngan pompuan cam tu..
mulut cam sial dowh.. bek x yah kawan langsung kalu nk die je yg betul kan.. hahahha..
kita serupa~~~~~

encik big said...

mekkkkkkkkkkkrooss!! meh komen wall aku manyak2.. aku tak kisah pn.. lalala.. :p

alin said...

za : ko lg bahaya..sbb nak jd family..aku ni kira ok lagi sbb just fren je..hokhokhok..ko take care k..erk??aku plak yg bg advice kt ko..hakhakhak..

en big : hohohoho..nnti kang kalo serang wall encik big,xpasal2 dapat cop tukang conteng2 wall..hahahahaha..

Anonymous said...

hahhaha... tu la pasal kan...
mmg kes naya la...
ley masuk box opis ni.. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...