terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 14, 2011

gegaran di pagi hari..

hehh..ni bukan gegaran yang mak kau orang buat kat kau orang selalu pagi² tu..bukan gegaran pintu oleh abah kau orang suruh bangun pagi² solat subuh..tapi ni gegaran yang aku rasa kat opis..

kuat jugak aku rasa gegaran tu..sampai pening² kepala aku ni..T_T 

aku rasa ada yang dapat rasa gegaran tu,tapi ada jugak yang tak rasa..yang tak rasa tu,dia kate aku ni menipu pulak..kalau aku tipu,takkan lah member² kat JPA Putrajaya tu boleh sampai dapat arahan suruh turun bangunan..

memang dasyat gegaran ni..aku risau je kalau² tsunami jadi balik..ishh..nau'zubillah.. T_T

okey,ni sumber yang aku dapat dari blog abang Ben Ashaari.. 

"Satu gempa sederhana bermagnitud 5.5 skala Richter telah berlaku di Sumatera Utara pada pukul 8.08 pagi, 14 Jun 2011. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 1.8 Utara longitud 98.8 Timur. 330 km dari barat daya Klang, Malaysia"

haishhh bila sebut tang Klang tu yang aku takut tuuuu..makkkk!!mintak² tak de ape yang buruk jadi..aku dah rasa tak sedap hati dah ni..tadi lepas gegaran tu aku terus SMS abah ngan tunang aku..sekurang²nya dia orang dapat info dari aku..aku ni kuat cuak sikit..

aku ingat aku kene parkinson ke hape..ehhh mustahilll..aku mane ade penyakit tuuuu..ade pulak kawan opis aku cakap member sebelah yang gegar² kerusi dia..kahkahkah..tengah cuak² pun sempat lagi buat lawak..ngeng betul ko ni fiza [opismate aku]..

cepat²lah balik..aku nak jumpe mak ngan abah aku..

# notakecik : tak khusyuk nak buat keje.. T_T

3 comments:

Fathiah Hamim said...

takpe2. insyaAllah semua selamat okayh =)

CGG said...

kim salam mak abah:P

✿....rossa alina....✿ said...

Fathiah Hamim : insyaALLAH kan??mintak2 xde ape yg buruk jadi..

CGG : insyaALLAH.. :)