terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 13, 2011

kenapa bila hari isnin je kita rasa tak best??

kenapa bila hari isnin je,mesti semua rasa malas je nak bekerja??termasuk lah aku..sebabnye,kita dah set kat otak yang hari isnin tu memang hari malas..hahahaha..

mana taknye,sepatutnye hari sabtu or ahad kena rehat² kat rumah tapi kita dok berjalan sakannnn..sampai awal pagi baru sampai rumah..mane la tak rasa penat dan malas nak pergi kerja..kan..kan..kan??

aku ingat nak cuti je arini tapi nanti rekod aku buruk pulakkkk..ishhh takmo ah..macam rugi je kalau tak datang..tapi kalau datang,bukan ada keje sangat pun..sebab biasanya hari isnin mesti takde banyak keje sangat.. 

hadooiii..da la kat sini mendung je..lagi lah bertambah mengantuk dan malas di buatnyeee..mata aku ni dah macam kene stapler dah ni..

ehh??okey,aku ada keje jap ni..tata~

# notakecik : mengantukkkkkk...

 

2 comments:

Lieyda said...

sb hari isnin kna msuk keje kan.hehe

✿....rossa alina....✿ said...

Lieyda : ye la..bosan sangat dok opis ni..hhihihi.. ;p