terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, June 12, 2011

terkilan dengan kawan sendiri??oh noooo!!!!

teringat dulu² masa sekolah pernah gelak² sakan ngan kawan²..dulu la kan..dulu punye cerita..masa zaman muda mudi..keh keh keh..

tapi tu dulu jeee..sekarang ni masing² dah bekerja,ada yang dah kawen,yang dah ada anak pun ada..cepat betul mase berlalu ekkk??pasni giliran aku plakkk..eehhh??hahahaha..

haaa cerita pasal kawen,ada lah aku terkilan ngan someone ni..ermm..actually bukan lah sorang je..tapi ramai jugak la..

bukan terkilan ape..cuma terkilan sebab aku tak di ajak untuk join dia orang pergi kenduri kawen kawan aku tu..

maybe bagi kau orang tu perkara biasa tapi bagi aku,aku rasa tu perkara besar..you know??kenduri kawen kottt??nanti kalau tak datang,kate aku yang sombong..hmm..

macam susah sangat nak ajak aku kan??padahal berapa jengkal je la rumah aku dengan rumah kauuuuu...seriously aku memang terasa sangat²..yesss,i know kau pergi dengan tunang kau tapi ape lah susah sangat nak roger² aku??aku pun kompem² pergi dengan tunang aku jugak..

sekurang²nya,kalau kau roger aku,aku ada gak member untuk gerak dari sini..lagipun aku bukan tahu rumah dia yang mana satu..

bila aku mengadu kat kau pasal dia orang tak ajak aku,kau macam back up dia orang..ohh!!aku lupa..kau kan memang tak kawan pun ngan orang bodoh macam aku..kannnnn???

yang lagi sorang tu,dah nama jiran..jiran okeyyyy..means,selang beberapa rumah jeeee..tu pun susah sangat ke nak ajak aku??

ye,aku tau aku ni bukan geng ngan kau..aku pun dulu mane lah ada member..aku ni dulu comot..dah lah bodoh!hodoh plak tu.. T_T

kawan yang jauh boleh jumpe..kawan yang dekat,kau lupa..dulu masa susah aku jugak yang kau mintak tolong.. [kan aku dah mengungkit.. ~_~"]

tak pe lahhhh..lantak kau orang lah nak layan aku camne..bukan sekali je pun aku kena camni..banyak kali..orang pentingkan diri memang camtu..aku dah biaseeee dahhhhh...

pasni kalau tak nampak muka aku kat wedding kau orang,sorry lah..bukan aku taknak pergi k..kalau kau orang tak nak datang wedding aku pun,aku tak paksa..sebab aku pun tak layak nak paksa² orang nehhhh..

dalam ramai² kawan sekolah rendah,aku cuma contact ngan ALLIYAH sorang je..tu pun jarang..aku pun dah lamaaaaaaaaaa sangat tak jumpa dia..kadang² teringin jugak nak bergosip² dengan dia..hahaha..hai al lya ble kite nak jumpe??aku rindu kat ko.. T_T

ehh??apesal aku rasa entry ni macam kebudak²an??ohhh!!pleaaasssseeeelahhhh..okebai!!


#notakecik : mata tak boleh nak tido lagi..huhuhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...