terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, June 9, 2011

tension dan frust!!

bosan2 tengok cite nora elena syok jugak ek??so,rehat tadi aku tengok la kat youtube sebab semalam aku xsempat tengok..memandangkan TONTON kene block kat opis aku nihhhh,terpaksalah tengok kat youtube khennn..okey la tu daripada tak tengok langsung..

tengah syok2 tengok nora elena kat youtube,boleh pulak tiba2 stuck..aku ingatkan sebab pc aku yang problem,sekali bila refresh balik,keluar  "This video is no longer available due to a copyright claim by Grand Billiance Sdn Bhd."

bengangnyeeeee!!!then aku pegi kat youtube mediaprima,dia pesaaaaaannnnnn.... "maaf. nora elena sudah tidak dapat dilihat di channel ini sebagai menghormati copyright dari AMC."

lagi bertambah bengangggg!!!baru ingat nak tengok..alahaiii...

okey,dah lepas waktu kerja,TONTON dah boleh on..grrr..nak lepaskan gian sat..

-end-

*notakecik : mane lah cik abang ni..lambatnye sampai..

3 comments:

Unknown said...

dorang tak nak ada cetak rompak tue...hehehe :D

Izzatie said...

Dah tak boleh tengok ke dekat YOUTUBE? Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

babybugmum said...

nxt wk minggu last...sume dah terbongkar..waaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...