terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 14, 2011

gegaran lagiiii... T_T

pagi tadi dah rase gegar..kul 11 tadi pun ade rase gak..alahaaaiiii...

kali ni abah aku baru dapat rasa sebab lepas gegar tu abah aku terus SMS aku..lagi lah menambahkan kecuakan aku..

aku bagitau kat tunang aku,dia cakap dia takde rasa pun..entah ape entah yang dia rasa..haishh..pastu sempat lagi dia buat lawak.. "badan banyak lemak,serap gegaran.." kahkahkah..terus tergelak aku bila dapat SMS camtu..ape la cik abang ni..

aku harap takde pape yang buruk jadi..AMINNNN..

sumber : SINI dan SINI

# notakecik : dalam hati masih risau.. T_T

7 comments:

Irma A.Wahid said...

siyes saya x rase pun...kenapa sye x pernah rse ek? hehe..nak kate bdn serap gegar cm abg awk tak jugak..heheh..jgn mara~~gurauuu

++Kerudung Ungu++ said...

kat pd pun...

saza said...

rmai gak kwn dok tweet psl gegaran ni..kat penang x terasa la pulak..cmna la keadaan kt sumatera tu yerkk..ermm

✿....rossa alina....✿ said...

Irma A.Wahid : xrase ke?/awak tgh menari kot tu yg xrase..kihkihkih.. ;p

++Kerudung Ungu++ : mintak2 xde yang buruk jadi kan..hm..

saza : penang jauh kot..kat sini rase sangat..huhuhu.. ;p

apple hijau said...

uwaaa....tatut nya...dah lah duk kt tingkat 16 tapi...tak rasa plak kat puncak ni...

✿....rossa alina....✿ said...

apple hijau : ade la cik..kat damansara ni dapat rase..huhuhu..kat putrajaya lg rase..dorg semua turun bangunan..

CikHaniBhulat said...

ramai jgk yg update entry psal ggran ni.moga malaysia slamat dr sbrg bencana..amin