terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, December 31, 2012

[DEKORASI] kerja terbantut 2012

Assalamualaikum..



hari ni je dah 31.12.2012. esok dah masuk 01.01.2013. lagi beberapa jam je ni. tapi still ada jugak kerja yang belum settle. i mean, kerja² kat rumah lah. bukan kat opis. kalau kat opis memang takkan settle. adeeeeeee je kerja yang datang. 




ni nak habaq mai kerja ape yang saya maksudkan.



mane nak sumbat semua barang ni?? sementara ni semua ni simpan dalam bilik no. 3 sebab situ cuma letak meja komputer je. alahai. nampaknye kena beli almari besar la ni buat simpan semua barang² ni. wuuuhuhuuu.. duit duit.. dimanakah kau duittt..



lagi satu, kat bilik tidur ni kami tak tau nak letak ape kat dinding belakang katil tu. emm, kalau ikut plan, saya nak letak frame, tapi, kalau letak rak yang cantum kat dinding tu pun okey jugak kan?? tengah kompius ni nak letak ape. kang tak pasal² kosong je kat situ. hehehe.. :p 




okey, saya nak selit² sikit gambar yang tak penting kat sini. jangan bosan tau!! kene tengokkkk!! tengok jeee!! ini paksaan!! hihi.. :p


penyangkut baju sangkut kat pintu. taknak tebuk² dinding. nanti dinding jadi tak cantik ada lobang². :p

suis lampu dan kipas, cik abang tukar semua suis kat rumah kami dengan suis ni. cantik sikit. bhahahaha.. beli kat DIY jerrrr..

suka sangat dengan jam ni. memandangkan kat bilik ni takde jam, so, beli je lah jam ni.

saya tak tau mana datang hanger banyak² ni. setahu saya  yang saya beli sikit je. maybe ni hasil koleksi hanger saya sejak saya study dulu kot sebab ada nama kat hanger tu. bhahahaha.. :p

mesti korang pelik kan ape menatang ni. hahaha.. ini adalah BELT!!. tak tau nak letak mane cik abang punye belt tu, so, letak jelah atas almari yang terlekat kat meja solek. [?] mintak² cik abang nampaklah dia punye belt tu.. :p

ni gambar paling tak penting. bhahahaha.. amekau, semuanya DUA. ni saya punya.

eh, cik abang pun ada dua jugaklah. tapi tak semuaaa.. hew hew.. :p

dah. tu je. saja nak bagi korang buang masa baca entry ni. hihihi..dah, nak sambung buat kerja ni. tata!!




#notakecik : sejuknye hari niiii.. @_@

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...