terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, August 5, 2010

ape nak buat ni??

khamis malam jumaat..
ape nak buat??
baca YAASIN..
hmm..
a'ah la..dah lame aku tak baca YAASIN..
sejak aku keje ni,..
aku dah jarang mengaji..
dulu aku hafal surah ni..
tapi sekarang ingat mula2 je..
dah kat tengah2 sangkut pulak..
hmm..

ya ALLAH..
bukakanlah pintu hati aku..
supaya aku dapat menjadi seperti
diri ku yang DULU..
seperti apa yang GURU aku ajar aku..
seperti apa yang IBUBAPA aku didik aku..
dan tunjukkanlah aku JALAN yang LURUS..
jalan yang ENGKAU redhai..
serta jauhkan lah aku dari azab API NERAKA..
amin..

No comments: