terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 20, 2010

ohh abah!!huhuhu..

kelmarin..
masa family aku tengah sibuk berbuka..
aku plak sibuk memandikan diri..
heee..
biase la..
orang yang cuti-cuti Malaysia ni
kene makan lewat sikit dari orang yang berpuasa..
muehehehe..  MySpace

yup!!!
kami masih mengamalkan tradisi itu..
huhuhu..
kalau tak puase,
tak boleh masuk geng kat meja makan..
tapi kadang2 kalau aku dah kebulur sangat
aku buat muka tak malu je..
hahahahaha..

yang aku nak story kat sini,
mase lepas mandi tu aku tanye kat adik aku..

"weh,kau ade p** yang nipis x??"

aku cakap camtu kat adik aku miming mulut je..
tapi dia tak paham la pulak..
pastu aku cakap la kuat sikit..
tapi bab p** tu aku cakap slow je la..
lagipun aku cakap membelakangi abah aku..
so..dia tak perasan kut..
kang abah aku dengar..
macam malu la plak..
hehehehe..

tapi sangkaan aku meleset..
ingatkan abah aku tak tau mende tu..
kau orang nak tau abah aku cakap ape??

"nak ape??p**??"

huh!!!tersentak aku di situ..
boleh pulak abah aku ni faham 
ape yang aku cakap ngan adik aku..
hahahahaha..
pastu abah aku cakap..

"buat ape nak malu??anak abah.."

hahaha..
aku pulak yang malu.. MySpace
maybe dia tak kisah kut..
sebab yang tinggal kat umah pun
perempuan je..
abah sorang je lelaki..
so,no wonder la abah aku faham..
hehehehe..

untungnye aku dapat abah 
yang begitu memahami anak2 perempuannya..
hehehe..
baru aku teringat,
dulu masa kat sekolah,
aku duduk hostel..
aku mintak mak aku belikan "mende" tu 
kalau nak datang melawat..
tapi masa datang tu,
abah aku datang sorang2..
nak bagi duit belanje je kan,
watpe ajak 1 family..
huhuhu..

nak tau tak??
aku ingatkan mak aku atau adik aku yang belikan
"mende" tu..
tapi.....
sangkaan aku salah..
abah aku yang belikan aku "mende" tu weh..
heee...
aku malu giler mase tu..
seb bek sekolah perempuan..
kaber2 sudah..
hahahaha..

rasa seronok ada abah yang begitu memahami..
seronok sangat2..
tapi kalau dia menyinga..
aku seram jugak..
huuu..
sape yang berani lawan..
tak berani aku..

ape2 pun..
abah memang abah yang terbaik dalam dunia!!
hehehe..
errr...
sepatutnye aku buat entry ni mase Hari Bapa aritu kan??
tapi ni bukan hari bapa..
takpe..
bagi aku..
hari2 adalah hari bapa..
huhu..
luv u la ABAH!!   MySpace

notakecik : emm..teringin plak nak main mercun..huhuhu..
MySpace

5 comments:

encHIx laNDax said...

hehhehe~~abah dah masak dah dengan semua tu~ehhehe~ok la tu~

sop said...

sayang abah sokmo..:)

✿....rossa alina....✿ said...

enchix landax : hahahaha..eleh..mcm tau2 je abah saye ckp ape kan..hehehe..

sop : huhu..sayang abah.. :)

dunspeak♥ said...

haha biasa lah tu. kadang2 malas nak pegi beli, suka2 ati jerk mintax ayah pi beli..ekekeke

✿....rossa alina....✿ said...

dunspeak : hahahahaha..ske2 je..xde la soh abah beli kut..bek beli sendiri..sendiri mau pakai kokkkkkk....hahahaha..