terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, August 7, 2010

exam..exam..exam..

alahaai......
selasa minggu depan..
bersamaan 10 Ogos 2010...
aku ada exam Perkhidmatan Awam..
dan aku dapat tau..
aku kene baca buku ni..

 (aku culik buku ni dari akak opis aku..)

masalahnye....
buku ni tebal giler..
arini dah sabtu..
esok dah ahad..
pastu isnin..
sempat ke aku nak baca
buku yang setebal ni?????

 (aku rase aku nak tercirit je tengok buku ni..haaaihh..)

waaa....
malas giler nak baca..
tapi kalau tak baca camne nak lulus..
kalau baca pun boleh lulus ke??
uuwwaaaaaaa...
setan kiri kanan menghasut nih..
adeehhhh...

ada yang cakap boleh tengok buku..
tapi.......
dia orang cakap tak sempat nak cari jawapan..
subjektif pulak tuuuuu..
huhuhu..
ape perlu aku lakukan??
study??

boleh masuk otak ke??
 sempat ke??
larat ke nak abes kan 1 buku??
adeehhh..
camne ye..
aku dah takde mood giler nak baca buku..
ingatkan da keje takde exam..
rupanya ada gak??

ni yang aku lemah ni nak jawab2 exam..
pergghhh..
apa aku nak jawab nanti..
aaahhhh..
lantak la sana..
janji jawab..

errr..
encik pemeriksa kertas..
tolong bagi saya lulus ye..???
nanti saya belanja gula2 kapas..
nak??
hehehehehe..

okey la..
stop sini dulu..
nak mula membizikan diri
ngan buku yang tebal giler tu..
huhuhu..
bye!!

notakecik : wish me luck for this exam..luv u all..

hati berkata : sedang merindui seseorang..
ermmm...cepat balik ye sayang.. (^_^)

1 comment:

Gransazer said...

gud luck miss rossa...(^_^)