terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 13, 2010

ingatkan kopi..tapi..............errrr....

semalam..
adik aku si nani tu post something kat wall fesbuk aku..

MySpace


 aku budget takde yang tau..
rupe2nye adik aku tu tau pasal tu..
siot je..
tapi mende tu berlaku mase aku kecik2..
umur berape ntah..
so,tak malu sangat kot..
tapi mende ni telah membuatkan aku
jadi bahan gelak family aku..
terutamanya adik aku tu la..

kan kat entry yang INI aku ada citer..
aku suke sangat minum air sedap2 kat dalam peti sejuk..
tak kisah la air ape..
aku sumbat je..

kebetulan mase tu malam..
aku haus giler..
mak aku plak off lampu dapur..
kalau nak bukak suis kene naik kerusi..
aku masih rendah mase tu..
paham2 je la..
macam kau orang tak pernah rendah..
errmmm...
tapi aku malas..
aku bukak je peti tu..
lagipun,
kan kat peti sejuk tu dah ade lampu..
guna je la lampu tu..

tengah haus2 tu..
aku teringin nak minum air yang sedap2..
mane tau bapak aku ade buat air sedap2 kan..
sirap ke..teh ke..kopi ke..
haaa...kopi..
aku nampak dalam cawan kaler biru..
ade air kopi..
nampak sangat sedap je..
tapi....
ermmm..
apesal pekat semacam je??
lantak la..
aku minum je..
asalkan hilang rase haus..

sedap je aku muncungkan mulut,
hirup air kopi tu..
ehhh???
apesal kopi ni manis sangat??
kenape bukan rase kopi??
kenapa rasa dier macam..................
KICAP!!!!!!!!!!!!!!!!
ya ALLAH..aku minum air kicap..
yaarkkhhh!!
manis sangat!!

seb bek aku minum sikit je..
kalo aku minum banyak
kompom aku kene kencing manis..

aku tak ingat adik aku ade ke tak mase tu..
sebab semalam dier cakap dier ada sekali..
entah..
part yang tu aku tak ingat..
maybe sebab tu dier tau kut..
apesal la aku yang minum air tu??
haaihhh... =_=""

lepas dari peristiwa tu
kalau aku haus,better aku pegi buat air sendiri..
tak pun minum air kosong je..
eeee...
tak pasal2 minum kicap lagi...
memang tak pernah lupa la yang ni..
kusangkakan kopi..
rupa2nya kicap..
hahaha.. 

 
p/s : memang sedap kalau makan nasi dengan kicap + ikan goreng.. MySpace





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...