terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, August 8, 2010

serius..aku takut..hahahaha..

hahaha..
lawak je kan..
takut..
ape yang aku takutkan??
muehehehe..
nak tau ke??
meh aku cite..

aku bukan takut ape weh..
aku cume pelik je..
apesal ramai sangat yang add aku kat fesbuk??
aku bukan nak bangga ke ape..
cume pelik je..

kan sebelum ni aku ade cite kat SINI
orang dok rimas2 ngan aku..
siap ade yang cakap semak plak..
huhh!!
pegi MAM la org cmtu kan..
sape ntah yang nak amek tau pasal dier..
perasan la tu..
nyampah tau..

e'ehh..
ni dah lari tajuk..
okey..okey..
aku sambung tadi..
serius,memang ramai yang add aku..
ade gak yang aku tak kenal
tapi mutual fren ramai gak la..
ade gak yang aku tak kenal tapi mutual fren
sorang dua je..
hmmm..

disebabkan taknak peristiwa lama berulang..
ecececece..
peristiwa la sangat..
hahaha..
(serius la rossa..gigit kang..)
okey..okey..urmmm..
ape tadi??
owwwhh..
so,aku taknak mende lama berulang,
aku kene la approve orang yang aku betul2 yakin..
ye la..
mane la tau ade yang nak jadi stalker kan..
that's why la aku kene tengok
sape kawan2 dier..
ape information dier..
kalau dier tak private wall,
senang la sikit nak tau..

ni pun ade lagi orang yang aku tak approve..
malas la aku nak approve entah sape2..
hahahaha..
jahat tak??
aku tengok frenlist aku yang reramai tu pun 
aku dah takut..
macam pelik je
boleh plak ramai..
hahahaha..

pape je la..
malas mau layan la..
sape2 yang nak add tu,
add je..tak pe..
aku tak kisah..
tapi maybe amek mase yang lama
untuk aku meng'approve' ye..
sebab nak siasat2 lagi satu hal..
hahaha..

so kepada kamu2 yang di luar sane..
yang sedang bace entry ni..
hope berhati2 lah ye..
jangan maen approve je..

okey..
selamat meng'approve'..
hehehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...