terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, August 8, 2010

objektif ke subjektif??fenin..fenin..haaihh... =_=""

aku konpius la..
cuak pun ade gak nih..
exam untuk selasa nanti tu..
ojektif ke subjektif??
uwaaaa....
someone..
please help me....

aku rasa aku dengar
abang opis aku cakap subjektif..
kene isi2 tempat kosong..
pastu akak opis aku cakap objektif plak..
adeehhh...
mane satu ye??

aaahhhh..
lantak lah..
objektif ke..
subjektif ke..
still kene amek exam jugak..

uwaaa...
aku tak ready pape lagi ni..
poyo je kate nak pegi membizikan diri malam tadi..
padahal..
baru bukak 2 page dah tido..
sedar2 dah pagi!!!!
memang giler betol la aku ni..
memang otak dah tepu
nak baca mende2 tu semua..

hohoho..
pe nak jadi ngan aku ni..
malas giler nak baca..
tak payah baca la..
aku memang takde mood pun nak bukak buku..
issyhhh..
mane boleh tak baca la..
adeeehhh..
takpe2..
aku akan cuba semampu aku..

errr...
sekali lagi 
khas ditujukan kepada encik pemeriksa..
bagi saye lulus tau..
kali ni saye bagi hadiah best!!
saye belanje gula2 getah..
boleh buat senaman muka..
nanti bertambah ensem muka encik..
huhuhu..

okey..bye!!!
chaiyok chaiyok rossa!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...