terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 26, 2010

aku rasa aku minat PINK!!

hoit..hoit..jangan ingat aku suka kat kaler pink..bukan yang kaler-kaler tu la..errr..kaler pink tu memang la minat gak..tapi yang aku nak cerita ni aku minat ngan PINK penyanyi tu..

hasil penculikan dari encik google
entah kenapa aku minat dengan dia..eh..jangan ingat aku ni lesbian pulak..bukan minat kat dia la..minat kat suara dia je..suara dia sedap la..lagu dia pun best..tapi aku bukan fanatik sangat..cuma suka dengar lagu dia je..kalau ade dengar lagu dia kat radio,terus kuatkan radio..hahaha..

okey,nak bagitau tu je..hehehe..nak cari lagu dia la..bye!!


*notakecik : bosanla.. :(

11 comments:

Syafiq Rosli said...

pink rawkk..so u kne jadi rawk jgk la..hehe

Ayuraza said...

da lme tak ingat pink..
tp bce n3 ni terus ngat balik n nyanyi2 lagu dier balik sebab da terjth cinta ngan mizz nina plak..hehe

hajarus said...

ooo k.hjr ingat pencinta kaler pink td... :)

✿....rossa alina....✿ said...

Syafiq Rosli : hehehehe..nk jadi rawk gak..wat rambut punk oke x??hehh.. ;p

ayuraza : oooo..minat kt mizznina plak..hehehe..pink best la.. ;p

k.hajar : hehehehe..mmg ske kaler pink tp bukan pencinta la..hihihihi

Lovely Emy said...

dulu kita minat ah dgn dia, skg biasa biasa je. xtahu pun lagu terbaru dia apa ek.? hehe~

Malek Ku said...

bosan?.baca alquran.. =)

✿....rossa alina....✿ said...

Lovely Emy : errr..ntah..tak tau la plak..hehehehe..sbb bukan minat fanatik.. ;p

malek ku : :)

fara said...

lagu pink sume cool! ;)

✿....rossa alina....✿ said...

fara : yeap!!sangat suka..hehehe

miss nina said...

suka lagu so what
family potrait pun best :)

✿....rossa alina....✿ said...

miss nina : hee..lagu pink ni buat ilang ngantuk..tu yg best..hehehe.. :)