terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 2, 2010

ya ALLAH..tenangkan hatiku...

aku tak tahu kenapa dari petang tadi aku rasa tak sedap hati je...
nape erk??
masa bawak motor tadi pun menggigil-gigil je..
rasa tak confident giler..
banyak kali jugak aku baca doa kat atas motor tu..
mulut pun da terkumat-kamit je..
aku rasa orang lain yang lalu kat highway tu pun
pelik je tengok aku 
macam cakap sorang2..
haaaihh..risau la kalau pape yang buruk jadi..
mintak2 dijauhkan..
dah la..
aku malas nak bebel panjang2..
tidur lagi bagus kot??
kohkohkoh..
mata pun dah macam kena gam..
jom tidur...

selamat malam...


notakecik : semoga ada berita baik esok..dan semoga baik-baik saja.. AMIN...

12 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

takper dek
bnyk2 kan doa..
semoga semua nyer ok2 jer...

akak pun selalu susah hati bila mata belah kiri dok gerak2..orang kata kita nak nangis....

✿....rossa alina....✿ said...

tp ni takde gerak2 tang mata or kening kak..tapi tapak tangan gatal2..huhuhu..samada nk dapat duit or nak kuar duit..adoooi.. ;p

Ayuraza said...

seronok la..ur page ader blink2..
tenangkan hati..
kalo tgah drive rse cmtu..berhenti dulu mkn cendol ke hape pastu bru jlan balik..hehe

✿....rossa alina....✿ said...

wuwuwuwuwu...rase terliur la plak ble ckp cendol.. ;p

Silent said...

=))

✿....rossa alina....✿ said...

saya pun nak senyum gak.. :)))))

nand nasyari said...

bw moto kt highway? mantop!

✿....rossa alina....✿ said...

huhuhu...iyokkk laaa...naik moto..nak dekat patah da pinggang..ingtkan nk naik feri je.. ;p

cendera jiwa said...

time tido x pulak bace doa... kotnye mati time tu.. sape tau...

hehe...

jambz- said...

okay selamat malam.

noor afzan said...

mainan perasaan je kot.
=)

✿....rossa alina....✿ said...

cedera jiwa : pehhh!1mmg komen yg mencederakan jiwa ni..kehkehkeh..eip!saye baca doa sebelum tido la.. :)

jambz : heeee...malam gak..zzzz..krooihh...krooihhh...

afzan : perasaan ni ske sngat main2 kan??haaihhh... :p