terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 16, 2010

uiks!!lamanya...

wah..wah..wah..cik akak ngan cik abang buat ape tu??korek idong la tu??kihkihkih..gurau je..sorry guys..dah lama tak hapdet belog ni..ada seminggu gak la kan aku tak hapdet..bukan taknak..tapi bila aku nak hapdet,ade je onar2 yang menghalang aku..wakakaka..onar la sangat..cehh!!

kau orang ni..jangan ingat aku dah lupa belog kesayangan aku ni..jangan ingat aku sengaja nak bagi labah2 buat sarang kat sini..kalau ade pun,aku bagi lebah je..sebab dia boleh bagi madu..hihihi..[takde kena mengena oke..]

isyhh..tipu la kalau aku kate aku tak rindu nak hapdet belog..aku rase geram je bila tengok orang lain pnye belog ada je story..aku nak hapdet..tapi..tapi..tapi....mesti ada je keje yang kena buat..alahaaai...geram..geram..geram..habis aku pnye entry save kat draft je..pastu nak edit,dah basi kot cite tu??wuwuwu...so,terpaksa buang..haaihh..

penat je taip panjang2 kan??menaip dengan penuh perasaan plak tu..last2 kena buang pulak..tak pe lah..bukan kene bayar pun..kehkehkeh..nak hapdet ujung minggu,aku ada hal plak..op kos la dating kan..ececece..perlu ke bagi tau??haha..pape je lah..

dah la..aku rasa entry ni ntah ape2 sebab aku tak fokus..kepala aku serabut opis ni bising sangat..errr..bising erk??kuikuikui..dah..dah..tak mo bebel panjang2 oke..next entry plezzzz...hehehe..BYE!! -end-

*notakecik : tengah bengang dengan someone.. +_+

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...