terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 23, 2010

good luck adik-adik SPM..

sebenarnye tak terpikir pun nak buat entry pasal budak2 sekolah ni..kehkehkeh..blagak sikit sebab dah kerja..adik aku sekolah ke..cuti ke..aku pun tak hambek peduli..tapi kalau adik aku ada kat rumah,mesti aku akan bebel-bebel marah-marah dia kenapa dia tak sekolah..padahal sekarang kan tengah cuti sekolah..aku pulak yang  malu sendiri sebab suka-suka je nak marah-marah..rasa macam nak nyorok bawah meja..hahaha..oke..abaikan..

aku tak teringat langsung SPM dah start..pagi tadi aku dah pelik dah kenapa ada budak pergi sekolah..kan sekarang tengah cuti??cehh!!nampak sangat tak hambek peduli perkembangan semasa..wakakaka..

papepun aku ucapkan goodluck buat adik-adik yang nak hambek SPM tu..kalau susah nak jawab,ketuk-ketuk meja pastu sebut nama rossa 3 kali kompem boleh jawab..hahaha..[mengarut je aku ni..]

dah..taknak mengarut panjang-panjang..hehh..jari aku dah keras ni sebab kat dalam opis ni sejuk giler..susah lah nak taip kalau jari dah keras..haaisyhh..okey bye!

-end-

notakecik : motif entry ni cuma nak wish goodluck je..abaikan mende yang ngarut2 oke..

17 comments:

Naniey said...

hehehe..tak uptodate la ni..good luck 4 adek2 spm yer

✿....rossa alina....✿ said...

hahaha..selalu hidup dgn dunia sendiri je..

sahromnasrudin said...

salam ziarah..awak org meru ke?? kampong sy kat bukit kapar..uma mak saya..terima kasih singgah di blog saya ye....tak sangka jumpe org kampong kat cini huhuhuhuh

✿....rossa alina....✿ said...

sahromnasrudin : weee..org kampung..hehehehe..yup2..dok meru..selamat berkenalan.. :)

HEROICzero said...

hehehe... kepada budk2 skolah semua, selamat menjawab exam! keh3~ =P

eiffel said...

kehkeh..sama la ngan aku..da kje xamek port lg psl skola...

sekamar rindu said...

salam....

good luck yg ambik exam tu..

✿....rossa alina....✿ said...

HEROICzero : sape sekolah kt sini angkat kening..hehehe..

eiffel : hahaha..malas nak amek port lg ek??

sekamar rindu : w'salam..tenkiu.. [tolong jawabkan..]hehehe..

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

teringat masa SPM dulu..wa amik SPM kat sepital..

beautiful_rose said...

adk aku exam SPM hr nieh...tu pon aku baru tau lepas bukak FB pagi tadik =p

Nesa Wazir said...

gud luck2!
mase spm dulu pagi2 lagi dah siap.sbb takut lewat gi exam:D

✿....rossa alina....✿ said...

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR : amek kt spital??awatnyo yo alvin??huhuhu..

beautiful_rose : hahahaha..kalo xde fb xtau la ye??kuikuikui..

Nesa Wazir : same la..kdg2 smpai termimpi2 datang lmbt tau..hihihi..

myblogwalking said...

tahun ni takda adik aku yang ambil SPM.. tahun depan ada sorang.. kepada calon2 selamat berjaya..

http://myvitrd.blogspot.com

sahromnasrudin said...

meru kat batu berapa??? jalan nenas ke???

manggosteen said...

teringat zaman nak spm kat asrama..
sunyi sepi!akakaka

✿....rossa alina....✿ said...

myblogwalking : haa..same la kite..tahun depan pn adik saye SPM gak.. :)

sahromnasrudin : meru kat jalan belimbing ler..hihihi.. :)

manggosteen : huhu..dulu mase spm xdok hostel..xsyok la..eee..seram kalo sunyi2..ade antu..heee.. ;p

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Sekadar tazkirah santai:
Dalam menjalani hidup ... ketika meniti di jambatan, melangkah di pesisir jalan, melungsur di turapan ... memang pelbagai ragam manusia merentasi di depan kita, pelbagai dugaan datang melanda!
Hakikatnya hidup adalah satu tempat ujian, satu persinggahan sebelum sampai ke destinasi di SANA.
Jadi kukuhkan iman, semuanya akan lebih aman! Yakinilah.