terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 5, 2010

isi masa dengan........

ntah pape ntah tajuk entry..hahaha..nampak sangat tak tau nak citer ape..arini cuti..tapi aku takde pergi mane2 pun..aku buang masa aku dengan tidur je la..bangun pun kejap-kejap je..sekarang baru bangun..PERCAYA TAK??ni pun rasa nak tidur balik..adehhh...anak sape la ni tak senonoh betul..

mak ngan abah pun takde pulak kacau ke ape..selalu pintu bilik kena gegar..tapi arini takde pun..maybe dia orang tau kot aku penat..yeke penat..buat ape ntah sampai penat..hahaha..ngokngek la aku ni..

arghhh!!aku bosan gila tahap seterika ni..malas nak keluar bilik..malas nak bangun dari kerusi..malas nak makan..malas nak mandi..haaa..kantoi aku belum mandi lagi..kehkehkeh..jap lagi la aku mandi..taik mata dah berkepul-kepul kat mata pun malas nak mandi..cehh!!tak senonoh betul anak encik AYOB ni..

camni la rutin aku kalau kat rumah..memang terperap je dalam bilik..membuta je la keje aku..hahahaha..dah takde orang ajak pergi jenjalan kan..cik abang pulak mane ntah menghilang..SMS pun lambat reply..ntah2 dia pun membuta jugak..hahahahaha..memang perangai sama macam aku..habisla nanti kalau dah kawen..kompem rumah tunggang langgang..takpe2..masih ada masa lagi nak berubah..ecececece..cakap pasal kawen la plak..hee..

dah..dah..tak boleh bebel panjang2..mahu pergi mandi..pasni berwangi2an ye..kehkehkeh..bye.. -end-

*notakecik : tension betul ngan enset aku ni..cehh!

3 comments:

Peri PiA said...

salam ziarah,salam kenal :)

isi jgn dgn.......isi sendiri hehe

Roxy zai said...

pagi2 aku layan lagu awie..hahaha..trus x tido^__^

✿....rossa alina....✿ said...

peri pia : saye tau saye nk isi ape..hahahaha..kompem la tido ka.. ;p

roxy : fuyooo..layan lagu awie ye??muehehehe..