terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, November 24, 2011

katak pun nak ikut nyanyi @_@

ada 1 malam mase kursus kat IKWAS, ktorang kena datang dewan sebab ada perjumpaan..aku bukan nak cerita masa program tu..tapi aku nak cerita apa yang jadi lepas program tu..


malam tu baru 1st day sampai sana..so,adelah perjumpaan dengan fasilitator²..bila dah selesai tu,ktorang boleh terus balik hostel..


dah tengah² malam,aku ngan member aku ni tak beranilah nak balik berdua je..konon nak tunggu member lain..almaklumlah..tu bukan tempat kitorang..tak tahu jalan sangat..lagi² waktu malam kan..


sementara nak tunggu tu,aku duduklah dekat sebelah kolam..dah boring sangat menunggu,aku nyanyi² la kat situ..sekarang kan tengah femes lagu Shila Hamzah yang Patah Seribu tu..so,aku nyanyi lagu tu..*berapa banyak TU daaaa..


aku baru je nak intro nyanyi.."waaalaauuuu..." tetiba "krokkk krokkkk krokkk krokkkk" pehhhh bikin hati wa panasssss..ade pulak katak² yang menyahut aku nyanyi..kuat pulak tu..


lama jugak katak tu berbunyik..bila aku pergi dari kolam tu,terus senyap katak² tu..hampeh betul..apesal??tak sedap ke suara aku ni??


lepas tu aku ngan member aku terus balik hostel,sebab takut katak tu datang kat aku..eee..geli..manelah tau kot² katak² tu nak mintak autograf kaannnnn..


sepanjang jalan ktorang gelak sebab peristiwa tu..rasa macam lawak pun ada..kihkihkih..ehh??tak lawak ehhh??okey,diam.


-end-


#notakecik : aku yang tido 4jam pun takde pulak rasa nak membuta..ade orang tu datang keje asyik nak membuta je..puiii!!

No comments: