terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, November 17, 2011

kembali bekerja!!yeahhh!!

setelah 6hari meninggalkan opis,termasuk Sabtu Ahad,arini aku kembali bekerja..konon dengan semangat baru..wakakaka..menyampah!!


yelah,dah takde sakit² badan dah..kalau tak,lepas kursus tu aku jalan macam robot..kihkihkih..semalam dah buat cuti tambahan..arini dah sihat,so boleh lah kerja macam biasa..


jap lagi aku kena pergi JPA Putrajaya..kena amek ape ntah..arini turn aku plakkkkkkkkkk..weehuuuu..ehem² ni aku curi masa kejap nak update blog..hahahaha jahat tak??


okey,aku nak gerak dah ni..papai..


-end-


#notakecik : mengantuk plak lepas makan nasi lemak.. @_@

2 comments:

Anonymous said...

selamat berkerja.. kite study agiy >.<

alin said...

STUDY RERAJIN K.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...