terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, November 6, 2011

penat jalan laju laju T_T

sebelum start membebel,nak wish kat korang dulu..Selamat Hari Raya Aidiladha!!hehehe..banyak ke makan daging lembu tadi??aku tak makan pun..tak sempat nak makan,ade orang ajak keluar plak..


ohh tadi pergi keluar jalan² dengan cik abang bersama dengan lagi 2 orang bodyguard!!kihkihkih..


heyyyyy sangatlah penat kalau berjalan² ngan dorang ni..laju bebeno..penat kaki aku..aku baru jalan 1 jam dah letih tapi dorang steady je..ni mesti minum susu banyak ni..**erkk!!ape kaitannye??


haihhh..seriously aku tak pernah jalan² dalam KL tu..kalau ade pun,parking dekat² situ je..alah,dengan cik abang naik moto je,dia suke parking tepi² bangunan je..senang sikit..


kali ni naik kereta kene cari parking dalam bangunan,pastu nak jalan² kene keluar bangunan,then masuk bangunan lain,pastu bangunan lain plak..uwaaaaaaaa..cramp kaki aku!!aku rasa dah hilang 1 kg sebab jalan² je wei!!


okey jugak jalan² ni kan??daripada duduk rumah je tak buat pape,kang kat rumah dok makan tido makan tido je..menambahkan lemak plak..ni kalau jalan²,bolehlah kurangkan lemak sikiiiiiiiitttttttt..hew hew hew..


hueee aku dah mengantuk..nak tido lah!!esok duduk rumah je,takde pergi mana² pun..takpelah,dok rumah rehat pun ok jeeee..


selamat malam!!


-end-



#notakecik : ape aku bebel ni wei??@_@

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...