terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, November 16, 2011

kenapa nak terase??

yee..memang..memanggg..aku mengaku aku begitu kejam sebab dah buat orang terasa dengan entry² kat dalam blog aku ni..tapi kan,kenapa nak terasa kalau ko rasa tak buat pun mende yang aku cerita tu..haihh..


wahhhh nampaknye keperlian aku begitu pedasssss sekali ekkk??dah takde cara lain aku nak tegur orang..aku memang tak reti nak marah orang or tegur depan²..that's why aku buat blogggg..


aku pelik gak..KALAUlah ade yang terase ngan entry² aku kat blog ni kan,mesti dia pernah buat mende yang aku cite tu kan??ngaaaahahahaha..


alahhh..kalau aku perli pun,tapi perangai tetap same je buat ape??memang jenis tak makan saman kan..nak tunggu kene maki depan² baru berubah agaknye..wakakaka..ehh ehh tak baik maki² ni..mak abah aku tak ajar maki orang.. :)


tadi aku mengadu kat abah aku pasal something ni..abah aku nasihatkan aku suruh tegas sikit..tapi...........................hmmm..tengoklah nanti camne..


pape pun,sorrylah ye kalau ada yang terasa..memang sengaja aku nak buat camtu..kikikiki..setakat terase je memang takde hal kot..tapi hati aku yang sakit dengan sesetengah pihak tu camne pulak ekkk??dorang takde plak nak mintak maaf kat aku..haihhh..


esok kembali bekerja setelah 3hari bercuti..best gak cuti lame² ni..lagi best kalau takde gangguan pasal kerja..wakakaka..oppsss!!


dah,tu je nak bebel..papai..


-end-


#notakecik : "mak borek anak rintik"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...