terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 22, 2013

hari Jumaat yang sangat riang ria macam riang ria raya

Assalamualaikum




entry kali keberapa untuk hari ni?? tak kira pulak. jap. 





.




.




.




.




.




ooo baru kali kedua. hihihi ingatkan kali kelima. wahh kelas gitteww nak kelima. bajet retis plekkk.. hari ni manyakkk happy wooo.. muka ada manyak sinyummm.. hihi.. Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan. ape yang buat saya happy?? haaa tu nanti saya cerita kat next entry. boleh?? :p




entry ni nak tepek gambar kain baju.  baru beli aritu kat member. murah woo.. kat luar tak dapat murah camtu. saya dah cerita kat entry INI.. tengok!! saya bukan cakap kosong tau!! promote tu memang promote. saya promote pun beli tau!! hihi.. saya dah tengok pun kain yang ada kat dia. semua cantik². :)



asalnya memang beli 1 kain je. yang warna belacan tu. tapi sebab dah benda ada depan mata, semua cantik² pulak, makanya, jadilah 2. hahahaha.. rambang mata wei. rasa macam nak beli semua je. tapi, cukuplah 2 je. kain baju yang hadiah birthday dari office pun tak terbuat lagi. :p




bila nak start buat pun tak tahu. kalau nak buat kena bawak balik rumah mak, mintak mak atau kakak potongkan. pastu saya yang jahit sendiri. hehehhh.. jahit cincai² je asalkan jadi bentuk baju dan boleh dipakai. diri sendiri pakai takpe kot kalau jahit cincai². bhahaha.. :p




em. selalu bila buat entry mesti tak tau nak buat ending camne. (--") tu je lah ye?? tata.









































































































































eh, ade nak story lagi. tadi shopping kat INTAN Street. adelah sorang hamba ALLAH ni jalan tergesa² pastu langgar saya kuat sangat sampai saya rasa nak terjatuh. dan saya tak dengar pun dia cakap sorry. tapi tak taulah dia ada cakap ke tak. hmm.. PTD pulak tu. padanlah orang semua cakap dia tu sombong. orang senyum pun dia buat bodo je. memburukkan nama PTD je. (--") PTD lain okey je, dia tu............ Astaghfirullah. buat dosa je kalau saya cerita. 





okeylah. tata.





#notakecik : cepatlah pukul 5. hew hew..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...