terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, February 4, 2013

basikal

Assalamualaikum..



update entry untuk kesekian kalinya. maksudnya, err.. tak tau. hahahaha.. ape saya merepek ni haaaa?? takde motif tau.




oh, nak up entry pasal basikal. yup!! saya ngan cik abang beli basikal.. weehuuu.. tapi baru je sekali naik. bhahaha.. takde masa pulak nak naik basikal ni. asal pagi Sabtu Ahad je mesti hujan la, malas lah, nak kemas rumah la.. alahai. takde semangat langsung. petang?? hari biasa saya busy kemas rumah.. nak masak untuk cik abang pulak.




petang masa cuti?? boleh je. tapi kebanyakannya habiskan masa kat rumah je. almaklumlah. banyak sangat nak kena buat. cat rumah lah, jahit langsirlah, shopping barang rumah lah, tapi rasanya lepas ni ada masa nak naik basikal kot. maybe je la kan. hehehhh tak sabar pulak nak naik basikal. :p




masa ambik basikal dari kedai basikal tu, try bawak sekali balik rumah. pehhhh penat wooo.. sakit kakiiiii!! hahaha nampak sangat kurang stamina. lepas ni kena aktifkan diri dengan berbasikal. kalau tak, ape guna beli?? ye dak?? :p

basikal cik abang.

ni saya punyeeeeeee.. :)

aritu abah saya datang, dia nampak basikal² ni, terus perli "tayarnya bersih je" hihihi.. takpe², pasni InsyaALLAH kami akan manfaatkan benda yang dah ada ni. kesian basikal ni dah lama menganggur. :p buat sementara ni basikal ni kena parking kat ruang makan sebab kat dapur tengah renovate. tak boleh simpan basikal kat luar rumah nanti hilang. mahal weh basikal niiiiiiiiiiii!! huhuhuuuu..




P/S : eh, tak boleh post panjang², nanti ade orang kata saya menunjuk pulak. eh eh?? macam kenal ayat ni. kahkah. takde motif langsung saya nak menunjuk ke, nak kate orang lain menunjuk ke, ape ke.. hmm.. ntah² memang niat orang yang kata camtu tu betul² nak menunjuk kot?? sebab tu dia tetibe buat P/S kata kononnya nanti saya kata orang tu menunjuk. tetibe. KAHKAHKAH.. tak faham?? saya pun tak faham.. hahahahahahaahhahaha *ketawasampaikeluarairmata




emm agak² nanti saya nak delete ke tak entry ni ek?? rasanya tak kot. sebab takde pun dalam entry ni yang memalukan diri saya sendiri. kuikuikui. lagipun ni entry nak melepaskan bosan. bhahaha.. dan saya cuma kesian dengan basikal sebab menganggur je dalam rumah. LOL!!




tata.




#notakecik : sakit perut tercerry berry T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...