terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, February 13, 2013

monday blues

Assalamualaikum..




hai, salam Isnin. mesti arini ramai yang malaaaassss je nak bangun pagi untuk pergi kerja kan?? tu kalau yang kerja. kalau yang cuti, mesti sambung tidur. ish ish ish. tak semenggah. please, jangan tidur balik. pergilah kemas² rumah tu ke.. basuh baju ke.. sapu lantai ke.. cepat cepat!! hahaha.. ayat orang dengki kena kerja.




yeee.. saya tauuu.. hari ni bukan Isnin. saje je buat Isnin sebab rasa macam hari ni hari Isnin. malas dia sama macam Isnin. bhahahaha.. kan kan kannnn?? eleh, kalau dah malas tu ngaku je lah. nak salahkan Isnin pulak. kesian Isnin. kikiki.. :p




bos kat atas ni cuti panjang. yeayyy cucuk cucuk bintang. nak joget gangnam pun bolehhh.. keh keh.. tapi susah jugak kalau bos cuti. takde bos nak peraku baucer. alamatnye kena turun bawah, mintak bos bawah yang buat. malasnyehhh.. (--")




putih putih melati.. merah merah delima.. eh eh tetibe nak nyanyi lagu tu. ahh nampak sangat tengah bosan. dah lah. nak buat kerja sikit. bosan jugak ngadap mende ni je. hihihi.. 




tata.




#notakecik : nasib baik kerja 3 hari je. yiiiihaaa.. :p

No comments: