terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, February 14, 2013

bermula dari bawah...........again.

Assalamualaikum




salam Khamis. semoga kita menempuh Khamis ni dengan penuh kesyukuran dan ketabahan. InsyaAllah. eh dah macam nak berucap pulak. hihi.. sape yang selalu baca blog saya mesti pelik sebab tetibe je tak boleh bukak blog saya. saya tengok followers pun ade berkurang. hihihi..




it's okey kalau followers berkurang. maybe sebab mereka tak dapat nak bukak link blog lama tu. huahua.. then mereka pun stop following my blog. and ade jugak saya block some people dari follow my blog. mereka tu tak membantu pun. ibarat macam parasit. kerjanya nak caci maki saya. macam takde kerja lain. (--")




dulu link blog saya lain jugak. saya tukar sebab nama link blog tak best. hehehe.. alah, kisah lame. link blog pun nak gabung² ngan orang tu. sebab tu tukar nama link blog. kali ni saya tukar link blog sebab taknak kumpulan tu tahu pasal blog saya. tapi kalau tahu jugak, hmmmm no komen. sebab tu saya nak mintak tolong sangat² kat korang yang kenal ngan kumpulan tu, please!! JANGAN bagitahu nama link blog saya yang baru ni. kalau korang sayang saya as your friend, sila bantu. terima kasih. :)




saya pelik, kenapa some people yang saya kenal cakap saya ni hacker. waduh waduh waduhhh.. seriously, saya tak pandai nak hack account orang. hacker?? NOT. but stalker, YES!! hahahaha.. i like to stalk people. but certain people je lah. semua orang boleh jadi stalker. yes!! we can. selagi kita guna internet ni, selagi tu perasaan ingin tahu jadi makin menebal untuk tahu pasal seseorang.




tapi takdelah sampai nak meroyan sorang² pastu update kat blog/fb/twitter, cakap orang tu gila, orang tu sakit jiwa. apa ittewww?? saya rasa orang yang cakap camtu kat orang lain tu yang gila dan sakit jiwa. kesian kan?? semoga hati mereka tenang. hihihi.. biarlah dorang nak jadi gila ke, sakit jiwa ke, yang kita tau kita memang tak kacau dia langsung. orang yang gila ngan sakit jiwa je yang terase tetibe, perasan sendiri. (--")




sebelum ni kalau taip pape je pasal dekorasi kat Google mesti keluar nama blog saya. tapi sekarang dah takde lagi. tapi saya tak kisah. maybe saya kena bermula dari bawah macam mula² buat blog dulu tu.. hihihi.. lagipun, saya bukan nak jadi blogger tegar pun. just suka² je berblogging sambil share pape ngan u olls. memang tak ramai yang komen kat blog tapi saya tau ada yang baca blog ni. thanks korang. :)




.




.




.




.




.




tetibe tak tau nak taip ape dah. tata.




#notakecik : jangan cari masalah kalau takde masalah. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...