terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 5, 2013

sakitnyewww

Assalamualaikum

 

tengah sakit² pun still boleh update blog. terer tak?? hihihi.. alah, update blog je kan, bukan jawab exam. update kejap, pastu berhenti jap pegi jamban. pastu sambung balik. pastu berhenti pegi jamban lagi. pastu pastu pastuuu ulang benda yang sama. adoiii sakit perut saya ni haaa. makan pape je kena keluarkan balik. naik pijooor dah. kahkah. eh, tu pun nak cerita. tak shenyonyohnyewww.. heee..



ingatkan semalam je sakitnye. boleh pulak melarat sampai hari ni. ape saya makan ekkk?? mase nak g kenduri kawen sepupu cik abang pun saya sakit perut gak. lepas tu terus²an sakit sampai sekarang.. padahal makan maggi goreng mamak je sebelum gerak pergi kenduri tu. 



doakanlah supaya saya cepat sembuh. bosan wei duduk rumah sorang². T_T kejanye mengadap menda ni je. nak masak pun tak larat camne?? alahai. nasib baik dalam rumah ni banyak makanan. bolehlah buat alas perut. (--")



dah, nak pergi makan jap. dah leper dah perut saya ni. nak kena isi balik. hew hew. tata.



#notakecik : rasa tak sedap hati pulak. T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...