terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 22, 2013

[DEKORASI] dapur in progress 2

Assalamualaikum..




salam Jumaat semua. semoga semua dalam keadaan sihat dan diberkati hendaknya. [dah macam nak tulis kat kad raya]. hari Jumaat adalah hari malas. hihi.. boleh tak?? :p sebenarnye ade kerja. tapi tadi buat tajuk entry, pastu berhenti menaip, buat kerja jap. sekarang kerja tu dah siap. magic tak?? magic tak?? 




ni kenapa sampai nak buat "dapur in progress 2" ni?? pe jadah ni?? pe jadah ni?? sampai ade episod 2 pulak. sebenarnye ade gambar tertinggal. malas nak edit. lagipun nak bagi nampak macam ade banyak entry je. kihkih.. pun bolehhhhhhhhhh.. :p





kat entry lepas takde gambar abah saya tengah buat dinding sebelah kiri tu. sebab semalam lupa nak bawak kamera. heee.. hari ni bawak, pastu transfer, siap edit letak watermark lagi tu. hakhak. 

 

abah saya bancuh sendiri simen ni. takde guna lori simen pun. hew hew. kesian pulak tengok abah buat sorang². kami cuma tolong bila ade kene tolong je. 
 

nampak tak rupa asal ruang tu camne. abah saya dah potong besi bahagian bawah tu sebab nak letak batu. kalau tak buang, camne nak letak batu. ye dak?? :)  ni gambar curi². nanti kantoi saya amek gambar abah tengah buat kerja. abah buat kerja khusyuk betul. hehehe..




dah tu je. tak boleh nak cerita lebih² sebab tak tahu nak cerita ape lagi. hihihi.. lain-lain cerita kat next entry. okey?? tata.




#notakecik : Alhamdulillah, disebalik kepahitan pasti ade yang manis. :)

No comments: