terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, February 28, 2013

nak muntah tengok blog sendiri

Assalamualaikum




Salam Khamis, Salam Sejahtera, Salam hmmmmm.. terus lupa ape nak taip bila nampak muka pompuan ni. hish!! semak!! saya teruskan je lah taip ape nak taip ye?? hew hew




tetibe rasa nak muntah pulak tengok blog sendiri. macam bosan pulak. hahahaha.. lagi² header blog ni. yaksss.. macam ape je. sekadar tulisan. alahai. nak edit² gambar malas pulak. nantilah tunggu rajin. hehehe..




nak tukar background pun tak boleh. nape ntah. kok tetibe tak boleh. haa amekau jawa keluar. HAHAHA.. eh seriuslah tak boleh nak tukar background blog ni. ape ntah yang saya dah buat aritu. nak tengok kod² html kang nanti juling pulak. pening kepala. tunggu je lah rajin. hahaha.. 




hish. semak!! semak!! semak!! terus takde mood nak taip panjang².




tata.




#notakecik : "mak aku masak lagi sedap dari KFC" ayat budak² tacing. kahkahkah. kbai.

No comments: