terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 8, 2013

Jumaat yang sejuk lagi indah

Assalamualaikum




hai semua. Alhamdulillah, hari ni sejuk je kan?? hujan dari pagi tadi, sekarang still mendung je. saya kat opis pun kesejukan. nak menaip pun keras je jari ni. tak boleh nak taip laju². hew hew.. baru je ingat taknak update blog tapi ntah nape rasa macam gian pulak nak update. kuikuikui.. so, update je lah pape. agak² kalau bosan ngan entry ni, korang baca je lah entry lain ek?? hehehhh..




actually saya tengah mengantuk sangat ni. mane taknye, bangun awal kot. tengok entry yang sebelum ni, saya kata nak tidur. tapi hakikatnya, saya tak tidur langsunggggggg.. sebab godek² blog ni haaa.. (--")




saya nak tanya ni, camne nak tukar background blog ek?? sebab, bila saya nak tukar, macam tak boleh je. background tak keluar. still warna pink ni jugak yang keluar. baru ingat nak tukar yang ada corak². T_T kalau tak boleh jugak takpelah. lain kali je lah tukar. tunggu rajin. hew hew.




comel kan ladybird ni?? bulu mata dia sama macam saya. lentik. hagagaga.. tetibe nak perasan plak. *lempang diri sendiri. 




 arghhhh!! mengantuk!! 




tata.




#notakecik : @_@

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...