terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, February 14, 2013

macam tarzan


Assalamualaikum..




cuti aritu mase jenjalan ngan adik singgah beli kasut. almaklumlah pergi jenjalan asyik pakai seliper jepun je. jepun jugak yang dapat nama. cik abang pun dah tegur. dia pun asyik suruh pakai kasut je. pastu mintak pendapat adik, kasut mane yang sesuai.




singgah kedai kasut kat dalam Plaza Alam Sentral Shah Alam tu. test² kasut. pastu berkenan pulak ngan yang ni.


saya tanya pendapat adik. "yang ni okey tak??" nasib baik dia cakap okey. pastu, dia tanye saya balik, "kenapa ko suka kasut camni ek??" maybe sebab dulu saya pun pernah beli kasut macam kat atas tu kot. tu yang dia tanya. pastu saya tanya, "kenapa?? pelik ke??" dia cakap..





"MACAM TARZAN"





*(@^#&@^$&@#.. kurang asam punya adik.




#notakecik : dah, nak pergi berlatih koir.

No comments: