terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, June 13, 2013

[DEKORASI] cat bilik mandi + tandas

Assalamualaikum..




hari ni nak update entry pasal dekorasi lagi. hehehehe.. bosan ek?? sorry.. baca je lah kalau sudi. kalau taknak it's okey. :) sebenarnya nak update dolu². ecewah macam zaman dolu² plak nak mention dolu². senang cakap, ni entry yang dah basi [sepatutnya]. tapi baru rajin nak buat. ngeee..





sebelum ni cat dalam bilik mandi ngan tandas warna pink. pelik je bilik mandi warna pink. pink pekat pulak tu. dah lah cat nampak tompok². tak tau mengecat ke hape?? haihh.. tangan tak bedong kot. jadi Parkinson tangan ketar² tu yang jadi tak cantik. camnelah orang yang tinggal dalam rumah tu ade selera nak mandi ngan berak dalam bilik yang sebegitu ghope?? saya masuk pun takde selera. erghhh!!

[ sila abaikan watermark. tu url lama. :) ]


saya ambil keputusan nak tukar warna cat. disebabkan bilik mandi ngan tandas tu kecik, so saya nak cat warna yang terang sikit. baru nampak besar sikit. heeee.. warna cat pun memainkan peranan tau. kalau saya amek warna gelap² nanti nyamuk suka menginap dalam tu. sebab gelap kan. kalau terang kan nanti nyamuk jadi sakit mata, pastu nyamuk terus keluar sebab pening tengok warna cat terang sangat. mandai² je buat cerita dongeng kat sini. bhahaha..



saya yang cat semua ni tau. percaya tak?? hehehehe.. cik abang taknak cat sebab kalau tak cantik nanti saya bebel². :p em okey ke warna ni?? plan awal nak buat kelabu tapi, bosan pulak dengan warna kelabu. nanti kang kelabu je mata ni ha.




okey, tu je nak cerita. lain kali cerita pasal lain pulak. tata. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...