terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, December 27, 2011

dah nak habis tahun 2011.. ~_~

pejam celik, pejam celik kejap je dah nak habis tahun 2011..pastu masuk 2012 pulak..macam kejap je kan??tapi masa nak menghadapi 2011 ni punyalah macam lama..


bila sebut tahun 2012 kan,tiba² aku cuak rasa pulak..hew hew hew..lagi beberape bulan je nak jadi Puan Rosalina..huhuhu..serius aku cuak sebab tanggungjawab makin banyak kot..bukan kot dah..tapi memang banyakkkkkk puunnnnn..kan??kan??kan??


lepas ni kena buat azam tahun 2012 pulak..kihkihkih..dan² je nak buat azam tahun baru..padahal azam tahun 2011 banyak lagi yang tak tercapai..lalalalala..banyak ke??aku pun tak tahu apa azam aku untuk tahun 2011 ni..har har har..


pape pun,tahun 2011 ni banyak kenangan manis buat aku..heeee..memang banyaaaakkkk sangat!!wink..wink.. ^_^


eh,aku tak boleh mengadap mende ni lama²..nanti keje aku tak terbuat pulak..dah,aku nak buat kerja..papai~


# notakecik : kalau dah perangai camtu,memang tak boleh nak ubah dahhhhh..

5 comments:

CGG said...

pejam celik pejam celik aje kan

✿....rossa alina....✿ said...

CGG : nasib baik pejam boleh celik kan??kalau xcelik camne??huhuhuhu..

zOeY zAu YaH said...

nk jd puan? wahh syoknya..

nor isneini mohd ayob said...

hai puan..hehehehe

abah khalisha said...

tukar status lepas ni ya