terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, December 7, 2011

DEMAM!!

uwaaaa tak laraaaatttt..tiba² je badan sakit².. T_T


pagi tadi aku kena pergi Putrajaya, driver tu pasang air cond kuaaattt sangatttt..means,yang paling sejuk tu..tak ke gila??


kat luar panas,tiba² masuk dalam kereta sejuk macam kat kutub..mane lah badan aku tak terkejut??terus rasa tak sedap badan.. T_T


balik ni aku tak larat nak bawak moto,so cik abang aku jemput aku..tinggal la moto aku kat sini dulu..esok lusa baru ambik..haihhh..tak pasal² je kan.. T_T


sakit woooo badan aku..bila dipegang rasa macam kena cucuk ngan kulit durian..uhuk!!uhuk!!


hmm maybe Allah nak ampunkan dosa² kecik aku la tu,kan??iskk iskk banyaknye dosa yang aku buat.. T_T


semoga aku cepat sembuh..doakan ye kawan².. @_@


-end-


#notakecik : duduk sambil tahan sakit kat pinggang T_T


3 comments:

Unknown said...

amin.. moga cepat sembuh...

Honey Bhulat said...

alolo..ciannya dia.. makan ubat ye..moga cepat sihat =]

nor isneini mohd ayob said...

dosa kecik hang ni byk sgt...tu yg demam...tp aku da lame x dmam ni risau gak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...