terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 30, 2011

tu pun nak terase ke..haihhh..

baru cakap sikit nak terasa..kalau aku tak cakap,nanti aku pulak yang makan hati..dah tu, nak aku je yang jaga hati orang..hati aku, sape pulak nak jaga??kucing??


kalau sekali sekala buat takpe, ni SELALU..kadang² aku jadi bengang..bengang sangat²!!sampai rasa nak tumbuk² je muka orang tu..


kadang² dah tegur banyak kali,tapi perangai tetap sama..lama² malas aku nak cakap..pandai² sendiri lah..ko yang nak hidup..ko sendiri tahu halal ngan haram kan..eh??ni pe jadah masuk bab HALALHARAM ni??okey,takde kaitan..


pastu,jangan nak jadi batu api boleh tak??cerita bukan² kat orang lain..kalau cerita mende baik² takpe..ni cerita yang tak baik..weeeiiii..kalau ko buat camtu kat orang lain,nanti bila ko pulak yang terkena tau pulak mengadu..puiii!!


jangan nak cakap diri ko tu bagus sangat..tapi hakikatnye ko tu sama je macam orang yang ko selalu buruk²kan..apadaaa..sila berpijak di bumi yang nyata plissssssssssssss..


selagi aku tak mention nama sapa² kat mana² entry aku,tak payahlah nak terasa..nampak sangatlah tu diri ko kaaaannnn..eh??sedar diri pulak ko ni??


erk!!jap..ni pehal tetibe nak emo² plak ni??hew hew hew..sebenarnye takde motif ape pun aku buat entry ni..tapi kalau ada yang terasa jugak tak tahu lah..bak kata orang, "SIAPA MAKAN CILI, DIA YANG TERASA PEDASNYA.."


---------->sambung buat kerja,papai..


# notakecik : tak payah nak wayang sangat..huhhhh.. :p