terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, December 1, 2011

isu semasa..isu semasa..isu semasa..

malas aku nak ambik tahu pasal isu semasa sekarang..semuanye entah pape..tapi kalau aku tak ambik tahu,kang kate aku katak bawah tempurung plak..haihhh..


sekarang ni banyak isu yang mengaibkan orang lain..semua nak menjatuhkan orang lain..nak bukak cerita pasal orang lain..!


sebab tu aku malas nak ambik tahu dah..nanti kang menambahkan dosa je..dosa yang ada pun rase beraaaaaaaaaaaaaaaaaaatttt sangat nak tanggung..niat aku nak tambah pahala,tapi dosa plak yang bertambah²..hmmm..


layan cerita ni lagi syok..hew hew hew.. ;p



-end-


#notakecik : tak sedap hati plak..haihhhhhhhh..