terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, December 21, 2011

MAAF,saya TERpaksa UNfollow blog awakkkkk.. T_T

okey,pagi ni tengah free..tengahari baru busy sikit..eh..ehhhhh..keje aku,aku tau lah time busy aku bila..eee sebok je..jeles la tu sebab aku dapat online..hikhikhik..


tadi saje belek² bloglist yang aku follow..jenuh aku check satu²..banyaknye blog yang tak aktif..yang dah setahun lebih pun ade jugak..makkk aiihhhh..pastu yang privatekan blog pun adeee..uhuk uhuk..


jadinye,aku terpaksa UNFOLLOW blog² yang TAK AKTIF n yang PRIVATE blog..haishhhh camnelah aku boleh simpan blog² yang camtu..sorrylah yeee..daripada aku follow,better aku unfollow n follow blog yang aktif jeeee..kan??kan??kan??


dah,aku nak blogwalking plak..meh..meh..follow blog aku..ehhhhh??tetibe..kahkah..


okey,till then..


papai~


-end-


#notakecik : Johor banjir??haihhh..

6 comments:

sahromnasrudin said...

nk tanye pasal SBPA tue..awak dh dpt ke sifir gajinya??? klu dah, leh roger kat kami huhuhhhhh

MizzTina said...

diorg dh pencen blog la tu..hehe

alin said...

sahromnasrudin : kat tempat keje xdapat ehh..da try tanye kewangan?? :)

mizzkechique : hahahaha blog pun ade taraf berpencen gak..

alin said...

sahromnasrudin : lupe plak nak tanye..keje gred brape..mane la tau sy jahat kan,nak bgtau..kihkihkih..

sahromnasrudin said...

kewangan pun tak tau..awk bg la gred n17, n27 dgn n41 erk sifir tue..pe2hal emel kat sahromnasrudin@gmail.com..

trime kasih byk2...

kerjasama sdri sy sgt2 hargai...

alin said...

sahromnasrudin : insyaALLAH..nanti pape hal sy email k..hihihi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...