terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, December 19, 2011

kenapa hati tiba² rasa tak tenang??

korang pernah tak,korang tengah suka² gelak² tiba² hati korang rasa lain macam..macam ada something je..tapi korang tak tahu ape mende..


aku dah banyak kali jadi camtu..entah..malas nak pikir bukan²..kot² lah ada orang tengah mengata aku ke kan,terpulanglah..terima kasih sebab tambah pahala kat aku..hew hew hew.. *tetibe


eh??eh??bunyik ape pulak la tu..sape yang main ketuk² dinding sebelah bilik aku ni??uhuk uhuk!!jangan buat aku seram boleh tak??


aku nak tido la..tiba² rasa seram pulak..okey,selamat malam..papai~


-end-


#notakecik : malasnya nak kerja esok.. T_T

No comments: