terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, December 21, 2011

Jom Join Blogwalking 2012 by JiwarOsak

dah lame tak join segmen..hew hew hew..kali ni nak join segmen dari JiwarOsak..ni pun tau sebab aku pergi blogwalking tadi..ngehhh..kalau tak blogwalking,takdelah aku tahu pasal segmen ni.. ;p


meh..meh..kite join segmen plak..kalau korang nak join,boleh jeee..klik kat SINI k.. ^_^


tapi kan,aku ingat dah tutup dah sebab semua komen kate dah tak sempat..hmm musykil jugak ni..maybe dah dilanjutkan kot tarikh tu..


takpelah,aku join je..heee..haaa ni Blogger Selangor sudah mariiiiii..sapelah yang jadi mangsa aku ni ye..sebab kene tag 5 orang..kihkihkih..







HAHAHAHAHA..amekawwww..


okey,nak balik..sambung kat rumah..tata titi tutu..


#notakecik : esok kena attend meeting la pulokkkk.. ~_~"


1 comment: