terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, December 20, 2011

hari Selasa = Mengantukkkkkkk!!

kenapa hari ni aku rasa mengantuk??padahal malam tadi aku dah tido awal..eh??awal ke??entah,aku pun tak ingat aku tido pukul berapa..sedar² dah pagi..kikikikiki..


keje aku dah siap..huhhh..sekarang memang tengah rasa free..tapi kejap lagi kompem busy balik..tu kawan aku dah warning² aku dah tu..maknanye adelah tu baucer yang nak bagi aku tuuuuuuuuuu..haishhh..bagilah aku masa bersenang lenang kejap wey..hukhukhuk..


nasib baik cuma key in je..tapi kalau banyak sangat tu yang lemah tu..hew hew hew..malassnyeeeeee..eh,cop cop..bukan aku malas buat keje k..tapi aku malas nak sepah²kan meja aku yang sudah sedia kemas ni..eh??kemas ke??hikhik..


takpelah,dah nama pun kerja kan..buat je la selagi kita ni masih bernafas di bumi yang nyata ini..waaahhhhh gitu..eh,aku tak kisah pun..kalau takde keje lagi lah bosan..baik ade kerja daripada takde..yang penting tiap² bulan masyuuuuuuukkkkkk..


okey,sementara nak tunggu kawan aku bagi aku baucer tu,aku nak layan movie jap..weee..jangan jeles yawww..meh join aku meh..lalalalala~


dah..dah..korang pergi buat kerja..bagi aku rileks plak..kihkihkih..tata..


-end-


#notakecik : sejuknyeee dalam opis ni..trrr..trrr..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...