terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 30, 2011

kenapa unFOLLOW kat twitter??takut??taknak ambik tau?? -,-

psstt..psstt..aku ada gosip..nak tau tak??kalau nak tau,baca sampai habis..kalau taknak tau,boleh klik kat pangkah merah atas belah kanan korang tu..


okey,aku nak gosip ni haaa..


pernahlah ada 'someone' ni kan,dia ada akaun twitter..masa mula² buat twitter,punyalah macam orang jakun..siap suruh aku follow dia..aku tak kisah pun dia nak suruh² aku follow..dah nama pun 'kawan' kan,then aku follow je la dia sebab dia pun memang dah jadi follower aku kat twitter tu..


aku ni kalau kat twitter memang suka sangat membebel..alah,biasalah kan dah nama pun twitter..memanglah macam tu..macam burung jugak,suka nyanyi² mengeluarkan suara yang merdu tak henti²..sebab tu twitter guna icon burung..*mandai² je


alkisahhhhh..pada suatu hari,'someone' tu tweet something yang ditujukan untuk aku..kira macam "pesanan" jugaklah..camne aku tau dia tujukan untuk aku??dah nama pun twitter kan..macam²lah ketidakpuashatian yang dikeluarkan kat situ..dia tak puas hati pasal ape??haaaaa yang tu biarlah rahsia..


aku tak kisah pun,memang tak ambik hati pun dengan tweet dia tu..so,aku buat bodoh je lah..malas nak layan..pastu dia terus tweet "eh,nanti ada orang terasa pulak" ohhh maybe dia baru ingat yang aku ada follow dia..kihkihkih..


tak sampai 10minit,dia terus BLOCK aku kat twitter..HAHAHAHAHAHAHA..macam kelakar pulak kat 'someone' ni kan??alahaiii..dia yang tweet,dia yang terasa sendiri..padahal aku takde pulak nak melatah ke ape..


kalau ade orang yang block kita kat twitter,kita memang takkan dapat nak follow dia..secara automatik,memang takkan dapat follow dia selagi dia tak unblock..klik lah button follow sampai tertidur² pun memang takkan dapat..tapi kita still boleh view dia punya twitter selagi dia tak protect twitter dia.. *selingan*


aku pun tak tau lah kenapa dia nak unfollow aku..maybe dia takut aku terasa ngan kata² dia kot..tapi,aku tak terasa pun..hati aku kan kuat..lalalalala..or maybe dia baru sedar diri kot..hahaha..pape jelah..


agak² kalau dia baca entry ni,korang rasa dia tau ke tak aku citer pasal dia??kihkihkih..tapi,aku rasa,dia tak pernah baca blog aku..hahahahaha..


SIAPA MAKAN MEGI KARI,DIA YANG TERASA KARINYA..


wink..wink..


papai..


-end-


#notakecik : cuti tiga hari = duduk rumah diam²

1 comment:

EnciK AxixOu said...

orang jenis jiwa kacau mmg cm 2..kn2??hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...