terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 30, 2011

sudah FULL!! ^_^

sebelum ni,kene bawak yang ni..




okey,dah expired..lepas ni kene bawak yang ni..




yeahhh..dah dapat FULL!!tarikh tu sampai tarikh lahir,tapi still kena bayar RM30..ingatkan ada kena tambah duit..nasib baik takde..heeee..


ade ke orang tayang lesen kat blog??alah,ape nak dikisahkan..sekurang²nya aku dah ada lesen kereta ngan motor..bukan macam dolu²,bawak motor pegi keje takde lesen..toink..toink..*kantoi


bila tengok balik gambar kat lesen tu,cun pulak muka aku..lalalalalala..eh,korang tengok eh??hahahahaha..


uwaarrgghhhhhh..dah mengantuk!!nite!!


-end-


#notakecik : zzzz.. @_@