terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, December 24, 2011

engagement Iwan ♥ Ekin.. ^_^ Y

arini 24 Disember 2011 tarikh abang aku tunang..hew hew hew..dah jadi tunang orang dah,so pasni tak boleh nak nakal² lagi..padan muka..please behave yourself k..hakhakhak..


kononlah aku nak jadi photographer untuk family aku tapi gambar tak banyak la pulak..hahahaha..segan pulak nak pergi main snap² gambar..takpe,dorang dah upah photographer yang lebih professional,so aku snap sikit je lah..kihkihkih..


okey,jom tengok gambar..weeee~


budak kecik dua orang ni memang pantang nampak kamera.."acik Alin..cepatlah amek gambar.." camtulah dialog mereka.. (- -")

hantaran dari pihak lelaki..percaya tak,abang aku gubah sendiri.. ;p

hantaran dah bercampur..sebab ni dah kat rumah pihak perempuan..kikikiki..

cantik kan bakal kakak ipar aku??heeee.. :)

peewit..pewitt..sarung cincin..

sudah selamat semuanya.. :)

erkk!!camnelah mata mak aku boleh terpejam ni..agaknye banyak sangat flash kamera kot..

kek ni dah selamat masuk dalam perut..hahahahaha..korang nak??pergi beli sendiri tau!! :D

ni je gambar yang ada..pape pun,Selamat Bertunang buat abang aku n tunangnye yang cun melecun tu..hihihi..semoga tabah menghadapi dugaan² sepanjang tempoh bertunang ni..


okey,tu je..tata.. ^_^



#notakecik : cik abang..cepatlah balik sini..RINDU!! T_T


2 comments:

Cik Mira said...

AKU NMPAK CHINABLUE KEH KEHKEH MEKASIH SEBAB SOPING KAT M&S

✿....rossa alina....✿ said...

sama²,jawab bagi pihak dorang..kekekekeke..