terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, December 14, 2011

sudah sembuh!! ^_^

Alhamdulillah,berkat kesabaran dan kegigihan aku,akhirnya demam aku dah pergi main jauh²..hikhikhik..


dan dan je la nak "kegigihan" bagai..kalau cik abang tak bawak aku pergi klinik,kompem sebulan baru baik kot??bhaaahahahaha..


hari rabu minggu lepas memang aku demam panas woooo..kalau letak air kat dahi aku kompem boleh menggelegak..aku tak nangis tapi airmata keluar sendiri..betapa panasnya cuaca dalam badan aku..


terpaksalah aku meninggalkan motor aku sendirian kat tempat kerja ni selama 5hari..nasib baik takde jadi pape..risau jugak tinggalkan lame²..manelah tau kan bila nak bawak balik motor tu,tayar depan takde pulak ke kaannnn..tapi nasib baik semua masih okey..


apelah doktor tu dah tahu badan aku memang panas teruk,bagi aku mc 1 hari je??sudahnye aku terpaksa pergi klinik lagi untuk hari Jumaat pulak sebab aku masih demam..


Rabu,Khamis,Jumaat,Sabtu,Ahad..5hari aku demam..pehhh gila lah!!hari ni hari Rabu,aku masih batuk² ngan selesema..malam² nak tido susah sebab idong tersumbat..susah betteyyy nak bernapasssssssssssss..terpaksa bernapas ikut molot je..hukhukhuk..


yang batuk ni pulak,rasa macam nak tercabut je anak tekak..kalau batuk dah macam orang tua pulak..eww..habis ilang aku punya keayuan..


takpelah,Allah bagi sakit sebab nak ampunkan dosa² kecik aku yang melambak² tu..moga² diampunkan..korang nak demam??buatlah dosa kecik banyak²..hikhikhik..


okebai!



-end-



#notakecik : adehh!!gatal pulak tekak ni..meh tolong garukan.. >_<


3 comments:

Mira Adzlia said...

smoge cpt chat ^_^

Shawn Razaleigh said...

tekak gatal cane nak garu? haihh

sihat2 slalu :D

Cik Bhulat said...

cikbhulat pon demam jugak.tapi now dah beransur sihat =) untung la ada cik abg bwakan ke klinik.. =) hehe