terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 2, 2011

kene pasang seat belt belakanggggg..

haaaaiii semuaaaa...


kereta aku kena pasang seat belt belakangggg sebab masa aku beli kereta tu memang takde seat belt..biaselah kan kalau dah kereta second hand ni banyak yang tak complete..terpaksalah buat sendiri semuanya..


semalam mintak cik abang pergi tanyakan kat Perodua Bukit Raja pasal appointment untuk pasang seat belt belakang sebab yang kat Meru dah tak amek servis tu..dorang suruh buat kat Perodua Bukit Raja..bila cik abang tanya kat Perodua Bukit Raja tu,dorang cakap situ dah full..maaakkkk aaaiiihhhhhh..


ramai betul yang servis kereta yeee??hueee..sampai full!!nasib baiklah cutomer service kat Perodua tu baik hati bagitau kat mane yang masih kosong..so,cik abang bagitau aku suruh call Perodua Subang Jaya plak..


aku terus call sebab takut full jugak..nasib baik ade kosong..alahaaiiii jauhhhnyeee nak pergi..tulahhh sape suruh tangguh²,kan dah kene pergi jauh²!! [marah diri sendiri]


takpelah,asalkan aku dapat pasang sealt belt belakang tu..daripada kene saman kaaaannnn..tak pasal² terbang duit aku nanti..so,appointement ngan Perodua 10 Disember..huhhh kene take note ni..takut terlupe plak..aku ni cepat lupa..kikikiki..


okey,dah masuk dalam reminder BB..pasni kalau lupa jugak memang kene ketuk kepala ngan cik abang aku..hew hew hew..


dah rehat,tapi malas nak makan..korang makan ape tu??selamat menternak lemak yeee..papai~


#notakecik : nak settle hal kawen cepat²!! ( _ _!!)

3 comments:

Honey Bhulat said...

selaamat pasang seat belt n cepat2 kawen

alin said...

Cik Bhulat : heeee tq ye cik bulat..

KuNanGKuNanG said...

kancil sy pun xpasang seat belt lg..camne ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...