terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, December 22, 2011

pertanyaan,atau memang nak menguji??

kalau ada orang tanya pasal movie kat tempat kerja,maknanya ape??maybe dia memang betul² nak tanye kot..tapi aku rasa dia macam nak menguji je..macam nak tahu sape yang tengok movie kat opis..hew hew hew..


kat tempat kerja,aku memang jarang tengok movie..kalau aku betul² tengah takde kerja baru aku tengok..tapi biasanya memang jaaaaaaarang sangat!!so,kalau orang tanye aku pasal tengok² movie ni aku memang tak tahu..hahahahaha..


rasa macam bosan je tengok movie kat pc..aku selalu download,pastu tengok kat rumah je..lagi syok takde orang kacau..nak tengok kt opis macam pelik je..kihkihkih..


ehhh tipu lah kalau aku tak pernah tengok kat opis..pernah je..tapi,aku rasa macam tak syok la tengok kat opis..rasa tak best,rasa tak sedap hati..nanti orang nampak,ingat aku tak buat kerja pulak..hew hew hew..


cehh..konon macam nak tunjuk baik je kaaannnn..hikhikhik..menyampah kat diri sendiri..tapi memang betul pun aku buat camtu..takut jugak tak berkat duit gaji aku..hmm..maybe sebab tu lah aku rasa duit gaji aku tak cukup..ni mesti sebab aku asyik online blog je ek??kihkihkih..padan muka kat diri sendiri..


kalau blog,memang aku tak pernah miss..kalau tak bukak blog rasa macammmmmmmm ishhhh ketagih!!hahahahaha..bengong..tapi bukan setiap masa aku bukak..bila ada masa free je..takkanlah asyik nak mengadap blog je manjang kan..macam lah aku takde kerja lain..


okey,masa rehat dah habis..*ting ting ting* so,better aku berhenti mengadap menatang ni..kang tak terbuat pulak kerja aku tu..


dah,taknak bebel banyak²..aku nak sambung buat kerja..lain kali update blog lagi..heee..tata titi tutu~


#notakecik : hujan kat luar..sejuuuuukkkkkkkkkkk.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...