terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 17, 2013

desert

Assalamualaikum..




lepas makan mesti rasa nak makan desert kan?? contohnya makan aiskrim. waaaaaaaaaaaaaaa.. sejak bile ntah terjebak makan aiskrim ni. saya bukan suka sangat makan aiskrim. sejuklah. ngilu gigi. asalnya cik abanglah yang suka beli aiskrim. asal shopping barang dapur je mesti beli.


cik abang suka sangat aiskrim mini macam gambar atas tu. cuba bayangkan dalam 1 kotak tu ada 12 biji. dia boleh habiskan semua. eh, bukan semua. saya cuma dapat makan 2-3 biji, yang lain dia habiskan. hahahaha.. betapa sukanya cik abang kat aiskrim ni.




tapi tak kisah pun dia habiskan. dah tu memang feberet dia. takkan saya tak bagi dia makan pulak. lagipun saya bukan selalu makan aiskrim tu. cuma time saya nak makan je mesti dah habis. takpe, dah biasa dah. hahahaha.. kalau dah habis, biar dia beli lagi. :p




kenapa mesti buat entry yang guna gambar dah basi?? lalalalala.. sebenarnya takde benda nak cerita. belek² gambar dalam handphone pastu nampak gambar aiskrim tu, so saya terus update entry yang sepatutnya dah update minggu lepas. wakakakakikikikiki.. bolehlah.




tata.




#notakecik : perasan.

No comments: