terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, August 24, 2011

biskut tunjuk² dah sampai..nyam..nyam..nyam.. ~_~"

yeaayyyy biskut raya yang aku order bulan lepas dah dapat..nyam nyam nyam..sebenarnye aku lupe aku ade order biskut ni..camne la aku boleh lupe..hahaha..


nape tuan yang jual ni tak bagitau nak datang arini??aiyooo..so,terpaksa lah bayar kemudian..kalau dia bagitau,mesti aku dah pegi withdraw duit pepagi..


aku ni bukan jenis yang suka pegang duit cash banyak²..bila nak guna je baru kuarkan..kalau tak,nanti borossssssssss..hehehehe..






sedapnyeeee..nyam..nyam.. ^_^


aku beli 2 jenis je..cukup la tu 2 jenis..kang banyak²,pokai pulak aku nanti..aku beli pun sebab tak sempat nak buat biskut raya..


korang nak ke??kalau nak,pegi beli sendiri..kahkah..


tata.. 


# notakecik : lambatnye nak balik..takde mood la nak keje.. ~_~"




3 comments:

Hana Soffelia said...

Semua org tgh collect biskut raya hari ni. Opis dh jd mcm kilang buat biskut dh.. ^_^

Azueriena Norash said...

haa minggu nie..minggu utk collect kuih raya

✿....rossa alina....✿ said...

Hana Soffelia : wahhhhh mesti riuh giler..hahahaha..

Azueriena Norash : ye la minggu terakhir kan??hahaha..kalo x,kang beraya minum air je..kekekeke..